May 25, 2015

1


What's the point of having blogs but never updated?

Saya tak ingat bila kali terakhir saya kemaskini blog ini semenjak saya intentionally wiped out all the previous entries. Masa berlalu terlalu pantas, kurang daripada 7 bulan lalu saya cumalah seorang pelajar tahun akhir yang blur bakal menghadapi final exam.

Sekarang saya seorang suami / penganggur / domestic engineer , dan kurang dari sebulan saya bakal jadi seorang bapa. *kesat peluh*


Terlalu pantas, walaupun masa dan nombor hanyalah ilusi yang kita ciptakan untuk menjadi lebih akurat dan efisien, ia juga menandakan adanya pengakhiran kepada kehidupan apabila butir-butir pada jam pasir yang Tuhan pinjamkan sudah berhenti jatuh.

*still, I cannot believe I managed to survive medical school the whole 6 years . Fuh

Moga Tuhan rahmati kehidupan saya sekeluarga.

Amin.


2 comments: